ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شعر واسه عشقم

 

 

شعر واسه عشقم

سوزد اين دل در نبودت ماه من

خنده از چهره گرفته آهه من

سوزد اين جان از غم هجران تو

من فداي غمزه ي چشمان تو

برده سوي ديديه ام اشك فراق

ماه من قصد گذر كن از محاق

سوختم در انتظار بدر تو

مرحمي جز من ندارد درد تو

چشم به راهت مانده ام دل داره من

تا بيايي در كنارم يار من

نيست بر دردم طبيبي را دوا

از ميان عاقلان گشتم سوا

نشناسد دل به جز عشقه تو

مهر تو كرده مرا از غم جدا

جز نبودت دل ندارد هيچ غم

تا تو باشي دل ندارد هيچ كم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 19:50 | |